یاشاسین آذربایجان
به وبلاگ ترک گروپ خوش آمدید لطفاً نظر دهید.منتظر تمام انقادات و پیشنهادات شما هستیم.

مدت‌ها است که شایعه وجود نسخه کوچک‌تر و ارزان‌تر تلفن One به گوش می‌رسد و حالا شواهدی بدست آمده که نشان می‌دهند اچ‌تی‌سی نیز قصد دارد سیاست شبیه به گلکسی مینی سامسونگ را دنبال کند و نسخه کوچک‌تر تلفن پرچمدار خود را با نام HTC M4 وارد بازار نماید. براساس اطلاعات فاش شده توسط Evleaks، این تلفن مجهز به صفحه نمایش 4.3 اینچ با رزولوشن 720p و دوربین اولتراپیکسل مشابه وان است.


 



ادامه مطلب ...


 امروز Sammobile به نقل از منابع معتبر و قابل اعتماد در شرکت سامسونگ، خبر استفاده این شرکت از یک پردازنده گرافیکی ۸ هسته ای قدرتمند در مدل جدید سری گلکسی نوت داده است و به نظر می رسد با دستگاه فوق العاده قدرتمندی روبرو خواهیم بود.




ادامه مطلب ...

اگر در خاطرتان باشد چند روز پيش در خبري با عنوان اطلاعات و مشخصات فني گلکسي نوت 3 سامسونگ منتشر شد ، اطلاعات اوليه گلکسي نوت 3 به همره تصوير از اين فبلت منتشر شد اما حالا متوجه شدیم که آن تصویرمتعلق به گلکسی نوت ۳ نبوده و در واقع  تصویر مربوط به یک فبلت بزرگ با مشخصات متوسط با نام ZOPO ZP950 بوده است ، در ادامه با جزئيات بيشتر گجت نيوز را همراهي کنيد.



ادامه مطلب ...

حالا یک مدعی جدید در مسابقه پایان ناپذیر ” نازک ترین اسمارت فون دنیا ” داریم. هواوی P6-U06 از طریق گواهی بدنه چین لو رفته. این اسمارت فون دارای ضخامت باور نکردنی است: به نازکی ۶.۱۸ میلی متر که همه اسمارت فون ها را از نظر نازکی کنار می گذارد . در ادامه با هم نگاهي به ساير مشخصات بارکترين اسمارت فون دنيا مي اندازيم



ادامه مطلب ...

خالی شدن گجتها از باطری برای افرادی که از آنها استفاده می کنند واقعا ناامید کننده است، اما یک فناوری جدید شرایطی را فراهم کرده که هرکجا اندکی آب وجود داشته باشد بتوانید با آن دستگاه خود را بی نیاز از برق شارژ کنید.دستگاه سبک وزن و کوچک پاو ترک (PowerTrekk) می تواند دستگاه های مهم مورد استفاده سربازان، فعالان امداد رسانی و بسیاری دیگر را در مناطق دور افتاده دنیا شارژ کند.



ادامه مطلب ...

امروز سامسونگ تبلت 7 اینچی Galaxy Tab 3 را معرفی کرد. این تبلت 7 اینچی جدید تغییر خاصی نسبت به نسل قبلی خود نکرده و تنها کمی از نظر مشخصات فنی ارتقاء یافته است. گلکسی تب 2 مجهز به پردازنده 2 هسته‌ای 1 گیگاهرتز بود اما نسل سوم به پردازنده 2 هسته‌ای 1.2 گیگاهرتزی مجهز شده است. در ادامه جزئیات بیشتر در مورد گلکسی تب 3 را مشاهده خواهید کرد.

 



ادامه مطلب ...

ال جی چندی پیش، فبلت 5.5 اینچی Optimus G Pro را با مشخصات سخت افزاری قدرتمند و ظاهری دوست داشتنی معرفی کرد. اما اگر به نظرتان صفحه 5.5 اینچی برای تلفن همراه بزرگ است و تمایل دارد قابلیت‌های سخت افزاری G Pro را در یک تلفن 5 اینچی تجربه کنید، ال جی تلفن GK را برایتان در نظر گرفته است. در ادامه مشخصات کامل سخت افزاری GK را مشاهده خواهید کرد.



ادامه مطلب ...

اين روزها سوني بسيار پرکار شده و سخت در حال کار روي دو اسمارت فون جديد خود است که قرار است در نيمه دوم سال جاري ميلادي روانه بازار شوند ، فعلا اسامي آنها با نامهاي رمزي Honami ، Togari شناخته مي شود و جزئيات خيلي ناچيزي از آنها به بيرون منتشر شده است .ادامه مطلب را از دست نداده و با ترک گروپ  همراه باشيد



ادامه مطلب ...

همزمان با عرضه تلفن گلکسی اس 4 در برخی از نقاط دنیا، شایعات پیرامون پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی فبلت گلکسی نوت 3 نیز آغاز شده است. براساس گزارش سم-موبایل، گلکسی نوت 3 از یک صفحه نمایش 5.99 اینچ فول-اچ‌دی، پردازنده Exynos 5410 Octa و سه گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد.



ادامه مطلب ...

ه زمان برگزاری کنفرانس سالیانه گوگل I/O کمتر از یک ماه دیگر باقی مانده است، مراسمی که در آن بیشتر از هر مورد دیگری، انتظار برای معرفی نسخه جدید اندروید وجود دارد. همانطور که در اخبار قبلی و انتظارات کاربران اندرویدی از این سیستم عامل منتشر شده بود نسخه جدید با نام اندروید ۵ یا “پای لیمو ترش” منتشر می گردد و انتظار تغییرات گسترده از گوگل وجود دارد. اما ظاهرا این شرکت آب پاکی را روی دستان کاربران خود ریخته و شواهد حاکی از اتفاقات دیگری می باشد.



ادامه مطلب ...

کنفرانس بین‌المللی توسعه‌دهندگان اپل، امسال با هدف بررسی جدیدترین پیشرفت‌های مرتبط با سیستم عامل‌های مکینتاش و iOS، از ۲۰ الی ۲۴ خرداد در سان‌فرانسیکو برگزار خواهد شد. سرعت فروش بلیت های کنفرانس امسال، در مقایسه با سال گذشته قابل توجه بوده است. در ادامه با ترک گروپ همراه باشید.



ادامه مطلب ...

اگر مطالب گجت نيوز را دنبال مي کنيد حتما خبر Xiaomi با اسمارت فون Mi2S گلکسي اس 4 را پشت سر گذاشت ، را خوانده ايد ، اينگونه به نظر مي رسد که شرکت هاي هواوي و Xiaomi مي خواهند عرصه را بر غول هاي صنعت موبايل تنگ کنند . در ادامه با ادامه این خبر و جزئیات بیشتر با ترک گروپ همراه باشید



ادامه مطلب ...

تمام کارشناسانی که شانس بررسی نسل چهارم گلکسی اس سامسونگ را داشته‌اند به تعریف و تمجید از صفحه نمایش AMOLED تمام‌اچ‌دی آن پرداختند و حالا در آخرین اظهار نظر که توسط کارشناس برجسته نمایشگر، Display Mate منتشر شده، او بهبودهای انجام شده در این صفحه نمایش را فوق‌العاده مفید و اساسی دانسته‌اند. در ادامه شرح بررسی این صفحه نمایش و مقایسه آن با آیفون 5 و گلکسی اس 3 را مشاهده خواهید کرد.



ادامه مطلب ...

نوکیا دعوت نامه هایی را ارسال کرده و طبق این دعوت نامه، این شرکت فنلاندی قصد دارد در ۲۴ اردیبهشت (۱۴ می) یک رویداد لومیا در لندن برگزار کند. این دعوت نامه از دو قسمت تشکیل شده که در سمت راست این دعوت نامه نوشته شده: ” داستان لومیا نوکیا ادامه دارد ” و در سمت چپ این دعوت نامه نوشته ی “ ببینید بعدی چیه ” زیر خط های عمودی پنهان شده است.



ادامه مطلب ...

سامسونگ اخیرا مشغول تولید و پخش گلکسی اس ۴ است و این باعث نمی شود که این کمپانی روی پروژه های دیگری کار نکند. سامسونگ در حال کار روی گوشی دو سیم کارته جدیدی به نام Galaxy Core است که قبل از معرفی، مشخصات آن لو رفته است. در ادامه با معرفي اين محصول جديد سامسونگ ترک گروپ را همراهي کنيد.



ادامه مطلب ...

در جریان بحث پیرامون نتایج مالی اخیر ال جی یکی از مدیران این شرکت اعلام کرد که در فصل پایانی سال ۲۰۱۳، یک تلفن هوشمند با نمایشگر منعطف از نوع OLED  را رونمایی خواهد کرد. نایب رییس بخش موبایل ال جی آقای یون بو-هیون گفت که بخش زیر نظرش در حال همکاری نزدیک با ال جی دیسپلی است تا بتواند این تلفن را در اواخر ۲۰۱۳ در دست کاربران قرار دهد.



ادامه مطلب ...

پس از کنگره جهانی موبایل در اسپانیا و رونمایی از دو گوشی Liquid E1 و Liquid Z2 توسط ایسر، بازار اخبار این کمپانی کاملاً راکد بود. اما ایسر پس از چند ماه سکوت، این‌بار امیدوار است تا با معرفی گوشی هوشمند Liquid E2، جایگاه خود را در بازار خارج از آمریکای شمالی، بهبود ببخشد.



ادامه مطلب ...

نوکیا مدت‌ها است که از صفحه کلید QWERTY در محصولات خود استفاده نکرده و بیشتر به سمت تلفن‌های مجهز به صفحه تماما لمسی روی آورده است. امروز نوکیا از تلفن جدید خود با نام Asha 210 که مجهز به صفحه کلید فیزیکی است، پرده برداری کرد. این تلفن که قرار است در 5 رنگ و دو نسخه تک و دو سیم کارته راهی بازار شود تنها 72 دلار قیمت دارد.



ادامه مطلب ...

بر اساس اطلاعات بدست آمده از منابع قابل اعتماد شرکت گوگل ، این شرکت معرفی نسخه بعدی آندروید که فعلا آن را با نام پای لیمو می شناسیم را به تاخیر خواهد انداخت. ظاهرا نسخه ۵.۰ آندروید با ۲ تا ۴ ماه تاخیر معرفی خواهد شد و در کنفرانس توسعه دهندگان گوگل ۲۰۱۳ شاهد معرفی پای لیمو نخواهیم بود.



ادامه مطلب ...

سامسونگ با ارسال یک ایمیل به تمام کاربران فروشگاه اپلیکیشن خود رسما اذعان نموده که دسترسی به سامسونگ-اپس را از 22 می یا اول خرداد ماه 92 برای کاربران ایرانی محدود خواهد کرد. دلیل این محدودیت نیز موانع قانونی اعلام شده است. به این ترتیب متاسفانه سامسونگ نیز به جمع تحریم کنندگان کاربرانی ایرانی خواهد پیوست.


حال به نظر می‌رسد سامسونگ نیز تحت فشارهای مختلف مجبور به تحریم کاربران ایرانی شده است. مشخص نیست که این تحریم‌ها تا کجا ادامه خواهد یافت و شاید برخی از سرویس‌های آنلاین این شرکت مانند سرویس ChatOn یا S Voice و غیره را نیز در آینده تحت تاثیر خود قرار دهد.



ادامه مطلب ...

اچ تی سی با معرفی One اعلام کرد که این گوشی برای مدتی پرچمدار این شرکت باقی خواهند ماند. اما این شرکت تنها به این گوشی اتکا نکرده و بازار اسمارت فون های میان رده و سطح پایین را به دیگر رقیبان از جمله سامسونگ واگذار نکرده است.



ادامه مطلب ...

آیا هیئت مدیره اپل به طور مخفی دارد دنبال یک مدیر اجرایی برای جایگزین کردن تیم کوک می گردد؟ منابعی در وال استریت که نزدیکی خاصی به چند تن از مدیران اپل دارند ادعا می کنند که چنین حرکتی در جریان است، هر چند هیچ گونه شواهد متقن در این باره در دست نیست.



ادامه مطلب ...

سامسونگ مدتی است که روی نمایشگر های OLED پلاستیکی (منعطف) کار می کند. این شرکت کره ای در نمایشگاه CES امسال بود که این نمایشگر ها را به صورت رسمی معرفی کرد و آنها را در چند دستگاه نمونه قرار داد تا با ویژگی های آنها بیشتر آشنا شویم. در ادامه با ترک گروپ همراه باشيد.



ادامه مطلب ...

مدتی است که خبر هایی درباره گوشی در حال ساخت اچ تی سی با نام کد M4 شنیده می شود. قبلا گفته شد این گوشی که جز دستگاه های میان رده این شرکت به حساب می آید، یک نسخه دیگر از HTC First می باشد که تفاوت آن با First این است که روی آن لانچر Facebook Home نصب نیست.



ادامه مطلب ...

سامسونگ قبلا اعلام کرده بود که گلکسي اس 4 ميني را در هفته 21 سال 2013 روانه بازار کند ، اما تازه ترين خبرها حکايت از تاخير 8 هفته اي سامسونگ در معرفي اين اسمارت فون دارد .سامسونگ هنوز علت اين تاخير طولاني مدت را اعلام نکرده است.



ادامه مطلب ...

کنفرانس توسعه دهندگان گوگل ارديبهشت ماه امسال برگزار مي شود و شايعات زيادي در خصوص محصولات و فن آوري هايي که قرار است در اين کنفرانس معرفي شوند وجود دارد . يکي از شايعات که بيشتر به واقعيت نزديک است معرفي نسخه بعدي اندرويد يعني اندرويد 5 پاي ليمو ترش است. در ادامه با ترک گروپ و اخبار تکميلي اين موضوع همراه باشيد.



ادامه مطلب ...

سامسونگ قبلا اعلام کرده بود که گلکسي اس 4 ميني را در هفته 21 سال 2013 روانه بازار کند ، اما تازه ترين خبرها حکايت از تاخير 8 هفته اي سامسونگ در معرفي اين اسمارت فون دارد .سامسونگ هنوز علت اين تاخير طولاني مدت را اعلام نکرده است.



ادامه مطلب ...

اوایل سال جاری و همزمان با رویداد بزرگ CES 2013 شرکت انویدیا پردازنده جدید تگرا 4 را معرفی کرد ، شرکتهای تولید کننده زیادی اعلام کردند که نسل بعدی تولیدات خود را با چیپ ست انویدیا تگرا 4 روانه بازار خواهند کرد و یکی از این شرکتها کمپانی چینی ZTE بود . روز گذشته تصویری از اولین اسمارت فون جهان یعنی ZTE N988 که از این فن آوری استفاده کرده به بیرون درز کرد . در ادامه با ترک گروپ همراه باشید.



ادامه مطلب ...

شایعات زیادی درباره پرچمدار بعدی موتورولا شنیده می‌شود. تلفنی که ایکس‌فون نام گرفته است. بعضی می‌گویند فوق‌العاده است و بعضی عقیده دارند آنچنان جذاب نیست. با اینکه حرف‌های زیادی تا این لحظه شنیده شده، گوگل و موتورولا همچنان سکوت کرده‌اند. آخرین شایعات‌ منتشر شده درباره ایکس‌فون حاکی از این مسأله است که این دستگاه به سمت ظاهری قابل شخصی‌سازی پیش می‌رود.



ادامه مطلب ...

شرکت اچ تی سی از اسمارت فون جدید خود با نام Desire L رونمایی کرد، یک اسمارت فون سطح متوسط که دارای اندروید جیلی بین و رابط کاربری سنس می باشد. از دیگر ویژگی های این اسمارت فون می توان به Beats Audio، پروسسور دو هسته ای ۱ گیگاهرتزی، ۱ گیگابایت رم، صفحه نمایش ۴.۳ اینچی Super LCD2 با رزولوشن WVGA (رزولوشن ۸۰۰ در ۴۸۰ پیکسل) اشاره نمود.



ادامه مطلب ...

طبق گزارش روزنامه کره ای ETnews، سامسونگ در کیفیت نمایشگر منعطف خود دچار مشکل شده و به خاطر همین دستگاه هایی که قرار بود با این نمایشگر ها وارد بازار شوند با تاخیر از راه خواهند رسید. سامسونگ انتظار دارد که بتواند تا آخر سال ۲۰۱۳ اولین دستگاه ها با نمایشگر منطعف را وارد بازار کند.



ادامه مطلب ...

سامسونگ پذیرفت که این شرکت ترول هایی را استخدام کرده تا علیه شرکت اچ تی سی در زمانی که این شرکت تایوانی روزهای بدی را می گذراند در سطح وب فعالیت و تبلیغ کنند. بررسی ها در این زمینه زمانی آغاز شد که یک وبسایت تایوانی با نام TaiwanSamsungLeaks سامسونگ را متهم به استخدام  افرادی کرد که به انتقاد از HTC در سطح وب می پردازند.






ادامه مطلب ...

اپراتور NQ Mobile روز گذشته طی گزارشی نتایج تحقیقات آزمایشگاه امنیتی خود را در رابطه با پوشش بدافزارها در سال ۲۰۱۲ منتشر کرد. بر اساس این گزارش، به طور کلی بدافزارهایی که سیستم‌عامل موبایل‌ها را هدف قرار داده‌اند، در سال 2012 نزدیک به 163 درصد رشد داشته‌اند. چیزی بیش از 65,000 مورد از این بدافزارها، شناسایی شده که به شکل‌های مختلف نظیر ارائه برنامه‌های تقلبی، آدرس‌های وب مخرب و ارسال پیامک، کاربران موبایل‌ها را تهدید کرده است. این حملات عمدتا دستگاه‌های اندرویدی را هدف قرار داده‌اند. به طوری که ۹۵ درصد از تهدیدهای شناسایی شده توسط NQ متوجه این سیستم‌عامل بوده است.



ادامه مطلب ...

اخيرا اطلاعاتي از گوشي جديد شرکت پنتک  با نام Pantech Vega Iron به بيرون درز کرده که با توجه به مشخصات سخت افزاري که دارد رقيبي سرسخت براي گلکسي اس 4 سامسونگ است . اگر دوست داريد از ساير اطلاعات اين اسمارت فون جديد پنتک مطلع شويد ادامه مطلب را از دست ندهيد و با گجت نيوز همراه باشيد .



ادامه مطلب ...

بر اساس شايعات تازه اي که توسط  برایان وایت از TCM در فضای مجازی منتشر شده نسل بعدي آيفون اپل که احتمالا آيفون 5S مي باشد داراي يک دوربين 12 مگاپيکسلي ، سنسور تشخيص اثر انگشت و همچنين ايجاد تغييراتي در محل قرار گيري دکمه هاي کناري مي باشد.




ادامه مطلب ...

اخبار مختلفی به گوش می‌رسد که سامسونگ از استقبال کاربران نسبت به تلفن خوش ساخت و کیفیت وان اچ‌تی‌سی احساس خطر نموده و قصد دارد پرچم دار بعدی خود یعنی گلکسی نوت 3 را که انتظار می‌رود امسال راهی بازار شود با بدنه فلزی تولید نماید و حالا تصویری از یک تلفن مرموز فاش شده که از آن به عنوان گلکسی نوت 3 یاد می‌شود. در ساخت این تلفن از بدنه فلزی به جای پلاستیک استفاده شده است.

 



ادامه مطلب ...

همه منتظرند تا آمار و ارقام رسمی مربوط به فروش پرچمدار جدید سونی منتشر گردد تا متوجه شوند که استقبال کاربران از تلفن ضد آب ژاپنی‌ها چقدر بوده است. براساس گزارش غیررسمی Analysts تلفن پرچمدار اکسپریا Z سونی توانسته تنها در عرض 40 روز بیش از 4.6 میلیون دستگاه فروش داشته باشد.



ادامه مطلب ...

مدت‌ها است که شایعه به کارگیری سنسور قدرتمند 41 مگاپیکسلی تلفن نوکیا 808 در سری لومیا به گوش می‌رسد و اخیرا نیز شواهد بسیاری مبنی بر تلاش نوکیا نسبت به اضافه نمودن دوربین 41 مگاپیکسلیPureView به سری جدید لومیا بدست آمده بود. حال GSMI گزارش نموده که مراحل اولیه ساخت لومیا مجهز به این دوربین پایان یافته و نوکیا در حال انجام آزمایشات مختلف بر روی پرچمدار جدید خود است.



ادامه مطلب ...

گری کواکس، مدیر ارشد اجرایی موزیلا، روز گذشته طی کنفرانسی در نیویورک اعلام کرد که سیستم‌عامل فایرفاکس برای موبایل، تابستان امسال در کشورهای ونزوئلا، لهستان، برزیل، پرتقال و اسپانیا در دسترس خواهد بود.



ادامه مطلب ...

پس از معرفي اسمارت فون اکسپريا Z سوني و قدرت نمايي اين گوشي قدرتمند در برابر ساير رقبا نظير آيفون 5 اپل ، بررسي ها و مقايسه هاي بسياري از اين دو اسمارت فون منتشر گرديد.در اين پست به مقايسه دو پرچم دار آپل و سوني به روايت اينفوگرافيک مي پردازيم با گجت نيوز همراه باشيد.



ادامه مطلب ...

 

به زودی نسل سوم از تبلت‌های گلکسی تب سامسونگ راهی بازار خواهند شد، هرچند هنوز این تبلت‌ها بصورت رسمی معرفی نشده‌اند اما مشخصات فنی آنها توسط وب‌لاگ تک‌بلاگ منتشر شده است. براساس اطلاعات بدست آمده در سری جدید گلکسی تب، دو مدل 8 اینچ و یک مدل 10.1 اینچ وجود دارد.



ادامه مطلب ...

 

 فیسبوک همانطور که در کنفرانس هفته پیش قول داده بود، سرانجام رابط کاربری اختصاصی خود با نام Facebook Home را به صورت رسمی برای برخی تلفن های هوشمند مجهز به اندروید عرضه کرد.



ادامه مطلب ...

سامسونگ در سری گلکسی از پلاستیک در پوشش خارجی محصولات خود استفاده می کند و همواره از این لحاظ مورد انتقاد قرار گرفته است. اخیرا با معرفی پرچمدار جدید این شرکت با نام گلکسی اس۴ انتقادات به اوج خود رسید و منتقدان به شدت سامسونگ را سرزنش کردند.




ادامه مطلب ...

Stuart Hughes که یک جواهرساز لیورپولی است و قبلا محصولاتی چون آیفون ۴ الماسی، مک بوک ایر پلاتینیومی و آیپد ۲ طلایی را طراحی کرده بود، به تازگی آیفون ۵ بسیار لوکس را طراحی نموده، آیفونی که در آن از طلا و الماس استفاده شده است. این اسمارت فون گران قیمت ترین اسمارت فون دنیا در حال حاضر شناخته می شود.



ادامه مطلب ...

حتما اسمارت فون Find 5 شرکت Oppo را به یاد دارید، اسمارت فونی که لقب باریک ترین اسمارت فون فول اچ دی را نصیب خود نمود و دارای ویژگی های قابل توجهی می باشد. حال خبر می رسد که این شرکت چینی به دنبال معرفی و عرضه اسمارت فون قدرتمند دیگری است که فوق العاده باریک می باشد.

 



ادامه مطلب ...

بر اساس آخرين گزارشات منتشر شده توسط شرکت هاي نظر سنجي و رتبه دهي شرکت هواوي توليد کننده موبايل چيني در حال حاضر بعد از سامسونگ و اپل سومين توليد کننده بزرگ اسمارت فون دنيا نام گرفته ، و بدنبال اين موفقيت آنها به دنبال معرفي محصولات جديد ،متفاوت،قدتمند و متنوع هستند جديدترين محصول آنها Huawei EDGE اسمارت فوني است که داراي طراحي بسيار زيبا و بدنه آلومنيومي است ، در ادامه با معرفي پرچمدار آينده هواوي گجت نيوز را همراهي کنيد.




ادامه مطلب ...

یک ابزار جانبی موبایل با نام Phonepad وجود دارد که به کاربران اجازه می دهد تا اسمارت فون های ساخت سامسونگ خود را تبدیل به تبلت یا کنسول بازی جمع و جور کنند. فون پد دارای یک صفحه نمایش همراه با یک باتری و اسپیکر می باشدکه در ادامه در گجت نیوز شما شاهد معرفی این محصول و گالری تصاویر آن خواهید بود.

 



ادامه مطلب ...


بعد از اینکه شایعات زیادی از خانواده جدید مگای سامسونگ را شنیدیم، بالاخره سامسونگ دست به کار شد و دو گوشی از خانواده غول پیکر مگا را معرفی کرد.

 

دو گوشی یک Samsung Galaxy Mega 6.3 و Samsung Galaxy Mega 5.8 هستند که تا حدودی ویژگی‌های جدید گلکسی اس 4 را نیز در خود دارند اما قرار است که این دو گوشی نسخه‌های ارزان تر خانواده گلکسی نوت باشند، مشخصات آن‌ها در ادامه می‌توانید ببینید.

 

 

 



ادامه مطلب ...


facebook

 روز پنج شنبه ۱۵ فروردین ماه شاهد رونمایی از یک محصول یا سرویس بزرگ مرتبط با اندروید توسط فیس بوک خواهیم بود. در دعوتنامه‌ای که این شبکه اجتماعی برای خبرگزاری‌ها ارسال نموده، ذکر شده: «بیایید و خانه جدید ما روی اندروید را ببینید» هرچند دقیقا مشخص نیست منظور از خانه جدید چیست، اما ممکن است بالاخره از تلفن اندرویدی فیس بوک که مدت‌ها است شایعه ساخت آن توسط اچ‌تی‌سی مطرح می‌شود در این رویداد رونمایی گردد.

 



ادامه مطلب ...

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد

درباره وبلاگ


سلام به وبلاگ ترک گروپ خوش امديد از اينكه از وب ما ديدن ميكنيد ازشما سپاسگذاريم واميدواريم لحظات خوشي را در اين وبلاگ سپري كرده باشيد و خوشتون اومده باشه دوستان عزيز نظر يادتون نره حتما درمورد عكس ها ومطالب نظر بديد به نظرات قشنگتون پاسخ داده ميشه باتشكر.
آخرین مطالب